Målarduken

Några penseldrag personliga tankar, en klick vardagshändelser och ett par stänk av allt annat

Min bilder
Namn:
Plats: Rennes, France

Deedee: Juriststudent i nutid, konstnär i sinnet, balettdansös i NYC i sitt nästa liv, vandrande pinne med bra karma i sitt förra liv

måndag, september 04, 2006

Ombytta Roller

För två dagar sen satt jag och beklagade mig för att Tim var alldeles fööör angelägen om att träffas och höras av hela tiden.
Jag som tänkt vara evigt singel under ett år.
Egot på topp.

Nu har jag smsat två gånger utan att få svar
...känner mig inte lika cool längre, om man säger så.

Let's put it this way;

HALLÅÅ TIM KOM OCH TAA MIG JAG E DIN FÖR EVIGT!!!

cool my ass...
the cool is IN my ass...
right about
now

3 Comments:

Blogger Peter Madison said...

Hehe...ditt lilla förvirrade kärlekspucko:-) Stick iväg till Frankrike nu va...det var väl dit du skulle? Om han e nåt å ha så hör han av sig. Annars är han galen. På riktigt.

Kram påre!

9/04/2006 11:18 em  
Blogger Chris said...

sms utan svar, det är det värsta som finns. som man förbannar sig själv när man textade istället för att ringa och få svar direkt! men fuck tim, om han inte svarar.

evig singel i ett år? oh det var kul.

tim LÄR ångra sig baby. du verkar guld ju.

9/06/2006 11:33 fm  
Anonymous Anonym said...

Har inget att säga om vad du skrivit. Måste bara säga att jag råkade halka in på din sida när jag skulle ta kol på en fluga här hemma..kom emot tangent bordet o så vips var du där. adda mig gärna på msn. royne82@hotmail.com
kändes bara som gjort =)

9/06/2006 11:04 em  

Skicka en kommentar

<< Home