Målarduken

Några penseldrag personliga tankar, en klick vardagshändelser och ett par stänk av allt annat

Min bilder
Namn:
Plats: Rennes, France

Deedee: Juriststudent i nutid, konstnär i sinnet, balettdansös i NYC i sitt nästa liv, vandrande pinne med bra karma i sitt förra liv

tisdag, september 26, 2006

Kossor

Jag hatar bortskämda tjejer med kossaögon och breda FALSKA leenden som utstrålar tomhet och idioti med för korta och tajta rosa toppar och som börjar prata med en med sitt hästleende och frasen how are yooou honeeey och därmed förpestar en med sin äckliga falskhet och hycklande vänlighet bara för att de planerat att lägga sina upptagna händer på min underbara Karel och därför börjar efter tio minuters bekantskap ta på mitt hår som om hon känt mig ett helt liv och jag vill bara be henne dra åt helvete och ta bort sina äckliga händer och lägga dem på en ankare som kan ta hennes båda fötter ner på jorden så att jag kanske kan tänka mig en konversation trots allt. Men Karel får hon ändock inte. Hatar Kossor. Vare sig de är gjorda av X eller Y. Gå och ät gräs. Och sluta ta på mitt hår. Bitch.

2 Comments:

Blogger Chris said...

asså, fy fan vad skönt skrivet. ilska, i all sin berättigade form. klappa på ditt hår? jamen herre, vem GÖR sånt?

kram.

9/28/2006 11:41 fm  
Blogger Deedee said...

I know, wtf is that??! arrgh.. :)

10/01/2006 1:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Home