Målarduken

Några penseldrag personliga tankar, en klick vardagshändelser och ett par stänk av allt annat

Min bilder
Namn:
Plats: Rennes, France

Deedee: Juriststudent i nutid, konstnär i sinnet, balettdansös i NYC i sitt nästa liv, vandrande pinne med bra karma i sitt förra liv

torsdag, oktober 19, 2006

Hitchhikers!

Här känner jag konstant lycka.
Ren, härlig lycka.

Ta till exempel några av helgens ingredienser;
Tre underbara killar
Reser runt a la budget med hjälp av tummen
Padlar kajak till idylliska öar
Övernattning vid havet under bar himmel med en brasa och massa vin
Självmordsinsekter som stod för underhållningen
Diskussioner och återigen diskussioner från allt mellan strunt till politik, livet och kärlek
Beatles Yesterday


Dessutom har jag fått lite kärlek... av min bästa killkompis här.
I hemlighet.
Två dagar har passerat sedan vi i all hyschpysch offentliggjorde detta för varandra, och jag är redan konstig. Har markerat pannan med texten Vill Inte Ha Ett Förhållande. I rött.
Ändå log jag i smyg ikväll när jag såg honom på isen.
Att jag alltid ska hamna i komplicerade situationer...


Happ. Sovadags nu. Imorn kl 8.20 (aaaahhhhhhh) har jag en frukostdate med Anja och Thomas. Här ska det doppas des croissants (ok jag kan inte stava, whaeva) i café au lait. Yuuup.
Åh,känner mkt kärlek för dessa två. Nästan töntigt hur jag upprepar min kärlek för människor jag är omgiven av här. Men så är det. Luuuuve.


På ett konstigt sätt känner jag mig...
Hemma